Advanced search


Namdalseid 2011

Vi minner om Namdalseidet cup som går av stabelen førstkommende lørdag 08.01.11. I skrivende stund er det 20 par påmeldt. Vi håper så mange som mulig tar turen for å starte det nye året sammen med gode bridgevenner!

PÅMELDING HER

INVITASJON

Program 20 - 02.01.2011

Programpost om kortspillet BRIDGE starter opp søndag 22. August 2010.
Programmet vil gå UKENTLIG og vare i ca. 30 minutter hver gang.
Programmet går fra kl 21:00 til 21:30 HVER søndag.

Innhold:
Kortprøven
Bridgeuttrykk
Hjerterdamene Inviterer

 

KANAL 1 - BRIDGEMAGASINET - Program 20

This text will be replaced

Bridgekurs med oppstart i januar 2011

Vadsø Bridgeklubb arrangerer Bridgekurs

Mandager kl.18.00 fra og med 10. januar til 28. februar ( 8 kvelder)

Kursstedet er Vadsø Vidergående Skole

Her finner du innbydelsen til kurset.

Olav og Alf Inge knuste all motstand på første klubbkveld i 2011

God og stødig spilling fra start til mål gjorde at det var liten diskusjon om hvem som sto øverst på pallen. Olav og Alf Inge vant foran Gunnar og Harald, med Tommy og Petter på tredjeplass. For full resultatservice klikk her.

Spillekveld 3.januar

Klar seier til Øyvind og Finn i på årets første spillekveld. På andre plass fulgte Roger og Per, Per Arild og Leif Ott ble nummer 3.

Resultatene

Neste mandag starter den første av vår-turneringene over 3 kvelder.

BK Grand 1 videre til 3. runde

Geir-Antix, Tommy og Petter gikk videre til tredjerunde etter seier 124-58 over Haramsøy 1.

Etter halvspilt var det ganske jevnt, 44-42 til BK Grand, men i 2. halvrunde ble det 80-16 og en ganske komfortabel seier. Peto dukket opp med penn og papir og kanskje dukker det opp noen blemmer eller godspill i avisen fremover. Det var en del spill der man måtte være aktuell og i ett av disse var det akkurat det Tommy var.....

Du sitter Syd og hører meldingsforløpet:

 

 

Du skal spille ut og ser ned på følgende "soldater" på neven?

 

 

Hva spiller du ut? Bestem deg for fortsettelsen før du trykker deg videre....

 

Morten Rolfsen vant julesingelen

Morten Rolfsen vant julesingelen foran Olav Vaagen og Liv Hesseberg. Vi gratulerer.

 

For full resultatoversikt se her.

 

 

Einkvelds Butler 4. januar 2011

Tor-Bjarte Reigstad/Martin Ivar Henden vann A, Bjørg Brynie/Henry Wathle vann B

Resultat A-pulje her, B-puje her

Monsterbridge i Hardanger?

Nei, ikkje nett det, men invitasjon til hyggetur!

Set av helga 26.-27.februar!

Invitasjon her

Diverse info for desember

MP-treff:

I desember er det duket for MP-treff og vi vet at den 9. desember så er det MP-treff på Vestnes.

 

Poenghøsten:

BK Grand arrangerer dette den 20. desember.

 

Juleturneringer:

Det arrangeres juleturneringer i BK Grand (både singel og par), Molde og Aukra. Les invitasjonene og meld deg på her.

I tillegg informerer Ottar Frode Austnes om at det blir julebridge på Haramsøya også. Vi kommer tilbake med dato og innbydelse så snart vi har dette.

Sponsors