Advanced search


Sommerbridge 29. august

Øyvind og Leif vant årets siste sommerbridge. Gerd og Einar kom på 2-plass, mens Per Arild og Lars Erik ble nr. 3. Årets sommerbridgemester ble Herman Larssen foran Per Arild. Sluttstillingen kommer vi tilbake til sammen med en oppsummering av sommerbridgen senere i uken. Vi minner om at klubben starten den ordinære sesongen mandag 5. september. Terminliste for hele sesongen blir også lagt ut senere i uken. Kveldens resulytater finner du her.

Innbydelse til FX Securities Cup 2011 - 14.-16. oktober 2011

Vi i BK Grand inviterer deg i samarbeid med vår hovedsponsor, FX Securities, til en uforglemmelig bridge-weekend i Ålesund 14.-16. oktober.

Klubben har en helt klar målsetting om at dette skal bli en av de største turneringene i Norge på sikt, og vi går svært bredt ut med å skape engasjement og interesse for turneringen, slik at vi kan nå vår målsetting.

Turneringen kommer til å bli dekket i vugraph på BBO.

Fyll opp kaffekrusen, kos deg med å lese innbydelsen. Etterpå ringer du makker og gir beskjed om at du melder dere på både velkomstturneringen og parturneringen.

Har du spørsmål kan disse rettes til bkgrand@bkgrand.com

På facbook har vi opprettet eget arrangement for turneringen. Dersom du er invitert og du har bridgevenner som ikker det, vær snill å invitere disse.

Aktuelt i Norge

Aktuelt i Norge

Det har nå kommet en ny nyhetsboks til høyre på hovedsiden og turneringswebbe...

Øystein Restad har gått bort

Det var med sorg vi mottok meldinga om at Øystein Restad sovna stille inn 13. august, 76 år gamal. Øystein budde i Vestrefjord i Haram kommune og representerte Brattvåg & Søvik Bridgeklubb. Øystein var ein habil kortførar, men eg trur dei fleste kanskje først og fremst vil huske han som ein gentleman ved bordet. Det var aldri noko tull med Øystein. Sjølv om han kunne vere nådelaus som bridgespelar, var han alltid venlegheiten sjølv mot både makker og motspelar.

Underteikna hadde også gleden av, i fleire perioder, å sitje i kretsstyret saman med Øystein der han var kasserar heilt fram til inneverande periode. Det var alltid trygt  og triveleg å ha ein så ryddig,  pliktoppfyllande og ikkje minst hyggeleg kar med på laget.

Nå er han ikkje meir og vil bli sakna.

For NBF Møre og Romsdal

Arnt Ola Fidjestøl

Sommerbridge 18

Jytte og Hans vant den siste sommerbridgen for i år. Gratulere så mye.

Odd og Odd Vant Poengserien FOSS, De innehar også 1. og 2.plass i sommerbridgen totalt.

Alle resultatene fra sommerbridge samenlagt

Ny terminliste ligger ute og vi møter noen  nye turneringsformer denne høsten.
Det blir Singelturnering og Imp spilling + flere poengserier.

Allerede denne mandagen starter poengserien Momarken.

1. plass - Morten Rolfsen og Terje Lie

Sponsors