Advanced search


Spillekveld 16.november

Soleklar seier til Hjørdis og Torstein i kveldens 10bords-turnering.  Roger og Per ble nummer to, Finn og Roar nummer tre og Bjarne og Raymond nummer fire.

Resultater

Velykket Jubileumsturnering.

Først og fremst så vil styret takke alle i klubben som bidro til en velykket turnering. Det er mange aktiviteter, som ikke synes, men som likevel er viktige for at det skal gå bra.

En turnering med 45 par vil jeg si er en stor turnering. Det kunne faktisk vært flere, men plassen tilsa at vi desverre måtte stoppe påmeldingene. Turneringen var kun markedsført på kretsens sider, samt NBF Data.Hvis vi hadde reklamert for denne turneringen på Oslo siden, så tror jeg at det hadde blitt langt flere par.

Kolbotn BK parene spredte seg over hele listen, og beste par ble Niels Christian og Kolbjørn på en sterk 6. plass. Bent Mysen og Roger Berg, fikk Monrad bølgen, og etter å ha vårt på bord 22 og WO i starten, så klatret de helt enormt og ente rett bak premieplass. Bente og Bjørn fikk plassen foran Roger og Bent. Hele resultatlisten kan ses her.

2. RUNDE I NM-KLUBBLAG

Da er første runde i NM-klubblag avviklet og andre runde er trukket. Fra vår krets har vi med 6 lag videre til andre runde og her er trekningen for våre lag:

Namsos BK 2 - Sømna BK 1
Namsos BK 1 - Ogndal BK 3
Sømna BK 2 - Ogndal BK 2
Sømna BK 3 - Inderøy BK 1
BK Munken 1 - Ogndal BK 1 


Inderøy BK og brødrene Daling er favoritter i 2. runde NM-klubblag.

Skal igjen prøve å tippe utfallet av kampene i denne runden, da det kun ble en feil i første runde. Som vi ser skal tre av våre lag møte Sømna BK og jeg tror alle våre lag går videre til 3. runde på bekostning av laget fra Helgeland. Ellers tror jeg Ogndal BK 1 slår BK Munken i Trondheim. I den siste kampen møtes Namsos BK 1 og Ogndal BK 3 som er deler av SM-lagene vi har i 1. og 2. divisjon. Dette blir en spennende kamp der jeg tror rutinen blir avgjørende og tipper seier til Namsos BK 1. 

Ønsker alle lykke til og kjør pent.

Resultater og info om NM-klubblag finner dere her http://eple.hib.no/bts/

Håndboka 2009/2010

Håndboka for 2009/2010 finner du her.

Her finner du de arkiverte håndbøkene.

Ukens klubbavis uke 47 / Ukens spill uke 47

Ukens spill finner du her

Ukens klubbavis finner du her

 

Tidligere utgaver av ukens avis og ukens spill finner du her

Damelandslaget 2010

Damelandslaget 2010

Etter fin fremgang for det norske damelandslaget de siste årene, hvor bl.a.gullmedaljene f...

Spillekveld 2.november

Roger Kristiansen med makkere Per Sletten og Øyvind Graner vant Høst 3 sammenlagt foran Bogge og Harald, med Geir – Sven/Lars Erik på 3 plass mens Arne og Simon knep 4-premie. Roger og Øyvind vant siste kveld foran Bogge og Harald mens Geir og Lars Erik ble nr. 3. Johnny og Dag tok 4-plassen. Resultatlisten ser du her. Sluttstillingen sammenlagt finner du ved å trykke på les mer.
 
Kolbotn BK markerte sitt 75 års jubileum med turnering sist lørdag. Klubben overrakte gave i anledningen og gratulerte Kolbotn med fin vekst de siste årene. Mange par fra Ski hadde tatt turen til Kolben for å spille, og vi fikk mange fine plasseringer. Johnny og Tore ble nr. 10, Dag og Olav nr. 9, Simon tok 5 plassen sammen med Dag Inge Torgersen, Finn og Roar ble nr. 4,  Siv Thoresen og Jo Arne Ovesen kom på 2 plass mens Randi og Rolf gikk helt til topps i det 45 par store feltet.
 
NM Klubber. Ski BK 2 med Siv Thoresen, Jo Arne Ovesen, Johnny Hansen og Bjørnar Halderaker er videre til 2-runde etter seier 75-32 mot Bridgekameratene 1.
 
Vi minner om KM lag 4-runde som vanlig i Vestby onsdag 4.november.
Sponsors